lillasystersandra

Alla inlägg under januari 2011

Av sandra carlsen - 30 januari 2011 17:52

idag är de solsidan  jippi!jag ser INTE frammimot imorgon,de är skola.det känns som helgen nygg hade börjat.men man måste ju gå i skolan:(jag har inte nå mer att säga.HEJDÅ

Av sandra carlsen - 30 januari 2011 11:33

vad kul!jag.. ska städaa rumet snart.jätte roligt!...not...men jag ska bara dammsuga lite o damma.är inne på skype chattar med en dryg kille som heter jesper!men jag ska inte göra så mycket idag men jag trode att jag o amanda skull vara idag men hon har inte svarat på mitt sms.sååå jag ska nog spela wii o kanake åker till hälla o shoppar eller ska jag vara med nån annan.jag kollar på nåt konstigt pogram.men jag ska snart lägga in bilder på mig.om ni vill asså!?så komentera o komentera!om ni vill att jag ska ändra på nåt så är de bara att skriva ,för jag tycker om att jag kan förbättra bloggen ! men nu måste jag städa!:(  kram sandra ska lyssna på musik nu! 

Av sandra carlsen - 29 januari 2011 19:49

nej,det gick inte så bra på matchen:(men vi kämpa bra!men det gick som de gick.

nu sitter hela familjen och kollar på shrek!de e kul.ikväll är de finalen i fångarn på.

........fårtet        vi såg nyss en liten stund på ett pogram, det var nåra som var i thailand,alla sa :åååå jag vill åka dit igen!(vi har varit i thailand 2 gånger vi var där en hel månad)jag vill gärna åka dit!!!  men nu ska jag vara lite med familjen.

Av sandra carlsen - 29 januari 2011 12:16

jag har nyss ätit,de var soppa som ja o sarah fixade den.de va gott!jag har inte myke att skriva för de har inte hänt så mycket.här är lite kläder som jag gillar:)

         like it!

Av sandra carlsen - 29 januari 2011 10:38

gulliga djur!jag hitta dom när jag var ute på google!


            

dom e såå söta !!

Av sandra carlsen - 29 januari 2011 09:04

hej bloggen jag har en ny hedder,ja e ganka nöjd me den.ja sa ju att jag skulle tvinga min syrra att hjälpa mig.jag kan inte skriva så mycket för jag ska snart sätta på mig kläderna.jag har ju martch idag!mot mariefred.de låter som dom kommer utomlads,tycker jag.jag kanske skriver ett till inlägg innan jag åker till martchen.men nu ska jag byta om såå......HEJ DÅÅ, kram

Av sandra carlsen - 28 januari 2011 22:22

sverige vann inte mot frankrike.vi har haft jätte mysigt ikväll men nu är jag tröttt så jag ska gå o lägga mig nu.gäsp....godnatt:)

Av sandra carlsen - 28 januari 2011 18:41

hej bloggen jag har nyss kommit henm från amanda.vi va pratade mycke.hoppas att ALLA kollar på handbollen sverige vs frankrike !jag vet ej vad jag ska äta pappa skulle köpa nåt på vägen hem o sen ska vi basta.

                jag ska ha match imorgon!!       men ja har inte mera att säga men ja säger nog HEJ DÅÅÅ!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

har ja en bra blogg??
 jaaa....sådär
 NEJ!
 aaaa
 ABSOLUT!
 du kan förbättra den
 love it!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards