lillasystersandra

Direktlänk till inlägg 20 februari 2011

sandra carlsen

Av sandra carlsen - 20 februari 2011 14:06

bara för jag inte hade nåt att göra så sökte jag på mitt namn på google.titta vad som kom fram(V)det är bara några av dom.

                      V

                     



   ..................det var några av dom

                                    men jag liknar inte nån av dom.HIHIHI




VI VANN PÅ MATCHEN FÖRÄSTEN  jag tycker att vi försänade de;)

IVH LÄTT ATT SLÅ!!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sandra carlsen - 20 februari 2011 17:43

är inne på facebook.jag har lite tråkigt.men igentligen årkar jag inte göra något. im trött! ska snart äta tror jag=)men nu ska ja inte skriva mer tror jag nog                BYE BYE//sandra                                              stor puz...

Av sandra carlsen - 20 februari 2011 08:19

idag har jag match.jag ska vara på bellevu kl.11.00 tror jag...:S vi ska slå dom !!!hoppas att vi vinner med 20 bollar.....men de kommer nog inte hända.men jag tror att vi har en chans att vinna. men nu ska jag sätta upp håret. puzz o kram,sand...

Av sandra carlsen - 19 februari 2011 20:20

asså melodifestivalen det har blivigt ass dåligt,låtarna,allting.är de nån ide att är kolla längre?men jag vill nog kolla för jag har kollat sen jag var liten.men allvar det var roligt men inte lika roligt längre.jag kollar just nu de äe tredje låten...

Av sandra carlsen - 19 februari 2011 13:14

jag skriver inte såå mycket nu för jag ska äta. jag ska inte göra så mycket idag,ska bara slappa:) har varit inne på skype och pratat lite o facebookannars har jag inte gjort så mycket.men jag har vart duktig för jag har städat rummet.men nu ska ...

Av sandra carlsen - 19 februari 2011 13:09


jag lovade att lägga ut bilder från igår och nu gör jag de, det blev inte jätte mycket bilder.men jag lägger ut dom ändå;)     ser de inte gott ut?   ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

har ja en bra blogg??
 jaaa....sådär
 NEJ!
 aaaa
 ABSOLUT!
 du kan förbättra den
 love it!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards